Ben de dün oldum maalesef o iğneyi. dış gebelikti. Tekrar aynı şeyi yaşamayalım inşallah 🙏🏻 Hamile kalmak değil bundan sonra derdim. Sağlıklı bir gebeliği yakalayabilmek. Yumurtaların güçlensin bir üç beş ay canım bence. Çok iyi beslenip bol bol su içelim. Vücudumuzu buna hazırlayalım. Zararlı şeyleri hayatımızdan atalım. Bu süreyi eziyet olarak görmeyip şansa çevirelim