Ayseguloprl_ Dehşet derece bir ağrım var dün geceden beri kımıldayamıyorum bile lütfen bir öneri sunun napmam gerekiyor yarın devam ederse hastaneye gitmelimiyim risklimi bu ağrı 25 haftalık gebeyim
2kidsmoms Ayseguloprl_ geçenlerde böbrek hastalığı için Prof bir doktora gittim. Böbreğinde ağrı var mı dedi bazen oluyor dedim nasıl tarif et vs diye birkaç soru sordu en sonunda da böbrek ağrımaz kız şaka yapıyorum böbreğe bıçak saplansa acısını hissetmezsin kas ağrısıdır o dedi 🤣 içinden bunca yıl ben ve Türk halkı böbreğim ağrıyor diye dolaşırken bu bilgiyi neden bizden sakladınız diye düşündüm
Bsra_x Bende de aynısı var sağ böbreğimde hastaneye gitmedim geçer diye ama sıcak su koyuyorum böbreğime azalttı ama geçirmedi çok zorlandım
Ayseguloprl_ Bsra_x nefesimi daraltıyor sabahı bekliyorum bende belki geçer diye üstelik tekim evde eşim çalışıyor iyice tedirgin oldum
Ayseguloprl_ Bsra_x dayanamadım ağrıya inanın ki hastaneye gitmek zorunda kaldım ve idrar yollarım enfeksiyon almış
Betulaa Böbrek genişlemesi sebebiyle olabilir, bende de var böbrek genişlemem başladı 16. Haftadan sonra. Üroloji yapıyor kontrolleri gidin baksınlar ne kadar genişlemiş.
emelsari262 Bende de vardı aşırı derecede bana idrar yolu enfeksiyonun dan dolayı ağrı oluyor demişlerdi enfenksiyon varsa o yüzden de ağrı yapar