Herkese merhabalar. Bugün itibariyle 40+4 olduk doktorum artık doğum baslamazsa kendiliğinden cuma günü suni sancıyla baslatacagini o daolmazsa sezeryana alacağını söyledi yani cuma kesin yatışım var sancım gelmezse. Bugün alttan muayene edip esnetmek istedi ve sümüksü sekilde kan geldi ve cok fazla canım acıdı korkulacak bsy yok kan gelebilir dedi evde de ayni durum devam ediyor ve 3 cm acikligim var kasik agrilari yasiyorum regl sancisi gibi. Sizce doğumum bir iki gune baslar mi ilk gebeligim cok korkuyorum alttan muayene bile korkuttu normal doğum istemekle hata mi ettim bilemedim 😪😪😪