26 haftalik oldum ve bugun ilk defa vajinamda igne batmasi gibi batmalar oldu yani sabahtan aksama toplam 4 kere falan olmustur. Agri yok sancı falanda yok sadece igne batmasi oluyor anlik bitiyor korkulacak br sey var mi nedendir sizce bilgi verir misinzi ?