Sedakaratas Sonunda 37 haftaya giriyorum ve yarın doğuma alinicam 33 haftadan beri preeklemsiden dolayı hastanede yatıyorum sonunda kurtuluyoruz inşallah bebeğim kuvoze girmez dua edin kizlar lutfen