Tubazeynepalin 36.haftam bitiyo herşeyi yıkadım utuledim ama daha çantaya koymadım😂 ben 17ocakda yapicam onun rahatlığımi var nedir bilmyrm herşey hazırda yazıp yazıp koymadım daha bavula 😂 3cift gecelik aldım kendime oglumada 3tane hastane çıkışı aldım 2gece kalacağım için 2tane biberon alicam yanıma ne olur ne olmaz diyerek göğüs pompası koyucam babamizada 2tane tişört koyucam lansinoh göğüs kremi aldım onu sürmeye şimdiden başladım onu alicam. Emzik koyucam 2tane aklıma gelen bunlar bende bakayimda yorumlara atladigim bişey olmasın 😂