Adeka önde giderken hep hastaydım. Hiçbir şey yiyemedim. Tam düzeldim. İştahım arttı, deli gibi yemeye başladım bebek daha az önde gitmeye başladı :))))) yani belli olmuyor bu tür şeyler. Bu arada kuzenim 41+3 4300 doğum yaptı. Gayet normal çatır çatır doğurdu. Sizinki de iri değil aslında gayet normal kilosu doktorunuz niye öyle söylüyor anlamadım.