Tinasu teşekkür ederim amin inşallah, suyum normalin altına düşmeye başlamıştı zaten bir kaç haftadır sınırdaydı artık azalmaya başlamış, zaten 2 3 gündür de nstde düzenli olarak sancım çıkıyor açıklığım da vardı doktor bu gün muayene etti kendi gelesi yok yatış verip suni sancı ile doğurtalım dedi. Bebeğin hareketi çok çok azaldığı için yatış ve doğum kararı alındı canım