Busranayman bobrek agrisi tas veya kum dusurebilirsin bende olmustu ya cok felaket hamilelikte ilk hamileligimde sag ve solda cok agrim olurdu senin tarif ettiğin gibi ve doktra gitmiştim üroloji ye oda kum var bol bol su ic dedi ilac vs kullanamiuorsun stn egr son aylarindaysan serum takarlar ama bnde takmadilar ikincide oldu 10 haftaliktim gliba bi agri girdi sag bel yani yan diyim iste tas kum agrisi cok berbat olur ya bilirim cok dusurdum sende kum düşürebilirsinde üroloji ye git derim ama bsy yapmiyor ultasaonla bakiyor kum vs diyor yolluyor çünkü yapcak bsyimiz yok diyorlar haklilar ben o gun baya agridan durmadim bol bol su içiyorum dussun diye ziplayamiyirsun stn hamilesin baya 2 saat cekmisimdir surekli su ictim dk basi napayım yadeyse dussmezse rahatlayamam snunda dustu rahatladim yatirmiyirda o kum