prensannesii_ Zeyneparsln aynen devlet hastanesi sormazsan eğer 17. Haftada bile cinsiyeti demiyor ama ozel hastanede cinsiyette yanılıyor canim burda gördüm bende %90 kiz deyip sonra erkek dedikleri vardi o tamamen doktor tecrübesi bnce
Zln2152 Sevval0308 maşallah canım sağlıkla gelsin inşallah değişmeler olma çok duyuyoruz malum 😂 benimde doktorum 13+2 haftamda %90 erkek dedi bakalım 🤔
Busra_er1 Zeyneparsln doktorum 16 da tahmin ederiz dedi bacaklarını açması lazım dedi çünkü şimdi söylesek yanılma payı yüksek oldugu için heveslendirmiyor sağlıklı olsunda inşallah 🙏🏻😌