Cubukmakarna bahsettiğim ağrı aslında kesik ağrısı. Genelde beyinden uyuşturuldumuz için o ağrıyı hissederek uyanırız. Ama spinalde o bölge uyustugu için etkisi geçtikçe ağrı yavaş yavaş gelir. Karşılayabilir ve kaldırması daha kolay olur yani. Cevremdekiler de hep böyle tecrübe etmiş. Sizin ağrı eşiğinizle alakalı bence siz her durumda rahat edecekmişsiniz belki de. Suresiyle de ilgili olabilir ben 2,5 saat işlem altında kaldım onun vücuda etkisi daha ağır olabilir ama siz kısa kalmışsınız belki ondan bilinç eksikliği vs yaşamadınız. Gelmiş geçmiş olsun 🙏🏻