aysee005 çatı muayenesinden sonra gelebiliyor ama açıklık var dediyse doktor doğum başlamış olmuyor mu? Bende 2 gün arayla baktılr çatı muayenesine açıklık yoktu baya kan geldi sonra geçti 3 kez lekelenme geldi bunun normal olduğunu ilettiler ama herkeste normallik olmayabilir tabi… bende olan sende olmayabilir bu durumda doktorunla görüşmen en iyisi.