Hilalrumturk Happycatt bilemedim 😂 Defne yada Nil diyorduk bu ikisi arasındayız en son hepsi güzel yaa karar vermek zor
Aysehsdmr Happycatt çok güzel ben çok beğeniyorum etrafimda koyan olmasa ben koymak istiyorum 🤗 isim bulamadık henüz. Buluyrm da eşime kayinvalidemle falan beğendiremiyorum hep bir yorumda bulunuyorlar 🙄
Aysehsdmr Happycatt eşim Beyda ismine takmış durumda benimde çok içime sinmiyor açıkçası bakalım ne olacak 🤗