Esrasgn bir çok bayan ilişkiden sonra yatmayı saçma buluyor olucağı varsa olur diyor ama bence kişiden kişiye değişiyor çünkü ilk hamileliğimde hemen hamile kalamadım ve o zaman bir büyüğüm bunu yapmamı söyledi ve hamile kaldım ve ikinci bebek yine olmadı ve sonra yine bunu denedim hamile kaldım hatta 4-5 kişiden doktorlarının ilişkiden sonra yatıp bel altına yastık koymalarını söylediğini duydum