Kuzum açılma olmazsa olmuyor. Gerçekten bak. Geçen hafta Salı günü doğum yaptım pazartesi akşamından yatışım yapıldı 3 cm acıklık vardı bende. Salı sabah 11.30 da suni sanci takıldı 17.30 a kadar asla sancıyı da hissetmedim açılmada olmadı. Doktorum ne yapalım dedi dedim hocam sezeryan yapalım sezeryana aşındım o şekilde oldu doğum.