Kbetul Kızlar hastaneye yatışım yapıldı 39. Haftamdayım suyumda azlık bebek hareketi azdı, doğumu fitil ile başlaracaklar farkı ne var mı böyle doğum yapan ?
Dmr Kbetul benim üç sene önce oğlumda serumla suni sancı verdiler fitil olayını hiç duymamıştım bile burada okudum bi kaç kere aralarında ne fark var hiç bilmiyorum
Deletedmom_7156 Kbetul fitille düşük yaptiriyorlar diye duymuştum ama bilmiyorum korkutmam gibide olmasın sizi
Zeyn7 Kbetul ben hem suni hem fitil aldım sıfır açılma ile gittik 41+3 idi fitil hızlandırıyor doktora hocam yakıyor demiştim gülerek evet biraz yakar ama hızlı açılır demişti ikindi aldım gece doğum yaptım 🥰