Seherselim Annebebek_33 oğlumun ismi de Göktuğ olacak Allah nasip ederse bence çok güzel anlamı da çok güzel
Mustafayigitvebeytugannesi Annebebek_33 Bende Göktuğ düşünüyorum ama yanına bir isim bulamadim Aren geldi aklıma Göktuğ Aren diye ama nasıl olur bilmiyorum 😊 sanırım bu yıl erkek çocuklarının çoğunun adı ya Göktuğ yada atlas olcak 😀😀
CeydaST Mustafayigitvebeytugannesi iki isim neden mesela? Benim annem PTT emeklisi. 2 isimli olanlarda çok sorun yaşanmış. Bana diyor 2 isim koymayın. Zaten biz de istemiyoruz iki isim
CeydaST Annebebek_33 göktuğ güzel de devran için pek öyle düşünmüyorum ya bilemedim tabi benim fikrim yanlış anlama. Gün olur devran döner falan gibi şeyler geliyor aklıma.
Mustafayigitvebeytugannesi CeydaST Bilmiyorum ki benim de iki isim çok hoşuma gidiyor ilk oğlum Mustafayigit ama ikincisi beytuğ. Eşim sadece Göktuğ olsun diyor bende yanına isim olsun diyorum hoşuma gidiyor yoksa ayrı bir anlamı yok 🥰