Rwerdst Caglali hamilelik düşünüyorsan kesinlikle infolic. Psko varsa direk veriyor zaten doktorlar. Yoksa bile danışabilirsin. Çok iyi bir ilaç.
prensannesii_ Caglali canim ben folbiol kullandım 2. Ayında Hamile kaldim hatta değerlerim cok düşük diye hamilelikte de kullandım ağır olduğu icinbazilarimda migde bulantısı felan yapıyormuş bende bi etki yapmadi