Kızlar merhaba bir konuda fikirlerinize başından geçenlerin görüşlerine ihtiyacım var. Bugün doktorumla aşılama kararı aldık gerekli ilaçları vs aldım doktor Gonalf enjeksiyonu kendin evde yapabilirsin dedi fakat eczaneden ilacı alırken eczacı hastaneye yaptırın falan dedi her gün saat 17:00 da yapmamı söyledi doktorum bu saatte her gün hastaneye gidebilmem imkansız aşılama sürecinden geçen arkadaşlar acaba enjeksiyonu kendiniz mi yaptınız hastaneye gitmekte fayda var mıdır görüşlerinizi fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻