Htc-
Arkadaşlar bu aletler öyle kullanılmamalı. Doktorlar bile gerekmedikce açmıyor , açsa da 10 sn üzerine çıkmıyor . Bazı şeyleri tevekkül ile sabırla beklemek zorundayız .
Anlıyorum sizi , ben 13 yıl sonra tüp bebekle ilk defa hamile kaldım . 9. Haftada kanamam oldu .şimdi 12 ye geldim hamd olsun . Ama hala doktora gittiğimde kalbi atıyor görünüyor ekranda , duymak zorunda değilim diyorum .