Merhabalar, bugün tam 9+4 olduk en son 8+5’te ultrasonda gördüm ama görmeden duramıyorum iyi mi, kalbi atıyor mu bilmeden rahat edemiyorum. Hissedemiyorum da tabiki, randevum 12. haftada. Sizler de uzun aralıklarla mı görüyorsunuz bebeği, o zaman gelene dek sorun olmadığına nasıl emin olabilirim 🥺