Merhabalar,
Geçen salı günü 9+2 iken gebeliğim düşükle sonuçlandı ve kürtaj oldum ama hala kanamam devam ediyor 4.gün tamamen durup 1 gün sonra tekrar başladı adetin ilk günü gibi. Hemen adet olmuş olabilir miyim? Kanama ne kadar sürdü aynı durumu yaşayanlarda?