Değerli anneler siz neler yaşıyorsunuz acaba bu sorunu yaşayan varmı 34 + 3 um üç gündür vajinamda baskı var ve kasıklarımda ara ara ağrı var bu sancimi onu bile bilmiyorum açıkçası sancı nasıl bişey hiç fikrim yok ilk gebeliğim. Erken doğum riskim bu zamana kadar yoktu ama bu vajina da ki baskı beni korkutuyo acaba erken mi gelcek diye düşünmeye başladım deneyimli annelerden bilgi istiyorum