brccelik ilk olarak çok geçmiş olsun Allah bi daha yaşatmasın inşallah işte ben 1 ay önce detaylıya girdim hiçbir sorunu yok dedi bana ama dün gittim bunu söyledi böbrek genişlemesi öi bilmiyorum ama şu toplamış dedi takip edicez dedi 4 mm çok değil ama takip edelim dedi pazartesi tekrar gidicem ilerleme var mı ona bakıcaz inşallah kendiliğinden kaybolur genelde kendiliğinden geçiyormuş doğuma 4 ay kaldı üzülüyorum da yani