Ahsen42 Anladım bu hafta ailem gidip Hande hanımla görüşecek sanırım onunla devam ederim gittiğimde. Hande hanımla hiç yüz yüze gelmedim ama burda herkes çok memnun olduğunu çok tatlı ilgili bir doktor olduğunu söylüyor buna dayanarak ben de doğum paketi alacağım