Kızlar eşimin 2 gündür ateşi var öksürük var bugün sabah acile gittik serum verdiler kan tahlili yaptılar kanda enfeksiyon çıkmış ilaç verip gönderdiler serumun etkisi ile akşama kadar iyiydi ama şimdi yine ateş başladı koltukaltı 40.5 derece ne yapmam lazım