Nursen21 Alya12 valla bence çok düşünme kafanı karıştırma A101 den alıp kullananda var 5-6 bine alanlarda Yani bütçene göre sen bak Bende ebebek ten joie markalı bi Bebek arabası aldım daha kullanamadım inşallah işimi görür diye düşünüyorum
guliz35 ben mamas&papas armadillo flip xt2 almayi dusunuyorum hem hafif hem tek elle katlaniyor hem de surusu asiri rahat 2 3 arkadasimda var cokta memnunlar...
gulsm77 azemannesi ucuz değil fakat herkes maddi durumuna göre hareket ediyor değil mi ? Bana pahalı gelen başkasına ucuz gelir bana ucuz gelen başkasına pahalı gelebilir.
azemannesi gulsm77 cok guzel allah daha cok versin😁 ama mevzu burda 10 bin olsa almam 7.500 o yuzden aliorum demeniz😁
Cgdm01 SeherNilgnBakrc bn henuz almadim 2 ay kaldi doguma ama tek iple kapanabiliyor olmasi cazip geldi bununla ilgili magazadan bilgi alabilirsiniz aklinizda soru isareti kalmasin
SeherNilgnBakrc Hnd77 cumartesi aldım kargoyla dün elime ulaştı gri renkte kapanırken ipin altında düğme varmış sadece o farklıymış gelince görmüş oldum
Hnd77 SeherNilgnBakrc aaa sadece gri renginde mi var bu farklılığı. Zaten netten bakarken gri ödüllüymüş onu gördüm. Acaba ondan mı ekstra bi düğme koymuşlar 😂☺️
gulsm77 azemannesi arada ki milyar farkı var bilmem farkında mısınız ikisi aynı fiyat mı 10 bin alacak olsam onu almam en azından
gulsm77 azemannesi bi anda maydonoz oldunuz konuya en azından düzgün bir şeyler söyleseydiniz fikir alışverişi yapıyoruz biz dalga konusu değil bu konular gidin eğlenecek başka şeyler bulun hanımefendi 🤗 bidaha da cevap atmayın bildirim geliyor boşa ..
mucizemizibekliyoruzz Alya12 yoyko elegance travel sistem aldık hepsiburadadan 1.200 tl idi ama şuan biraz artmış sanırım. Çok araştırarak almıştık 😊
Umutlu2272 Alya12 keşke yapılan yorumlarda fiyatta belirtseydiniz daha güzel olurdu ona göre araştırtdık herkes bir marka önermiş çünkü
nilly Alya12 casual cadillac aldık 1000 tl ebebekten. Cadillac air beğeniyordum ama cadillac aldım fiyatı daha uygun diye. Çok da memnunum.
ozgeya Alya12 biz mamas papas urbo2 aldık uzun araştırmalar sonucu,1 aydır nerdeyse her gün kullanıyoruz çok ama çok memnunuz.açılıp kapanması,sürüşü,kullanımı o kadar rahat ki.sağda solda görenler arabamızın markasını soruyorlar.
Burcu1804 Bskogzhn civilden aldım her yere baktım fiyat sordum 2600 dü ben 1600 e aldım indirime girmişti