mmiraclee 20.haftalarimda makat dışında birşeyler hissettim yalnız ne kabızlık ne kaşınma ne ağrı hiçbir his yoktu şu an 29.haftamdayim 3 4gm gündür inanılmaz acı veriyor gebelikte yaygınmis yarın Genel Cerraha görünecem ama benim gibi olan var mı?
[silindi] mmiraclee bende de olup burdan öğrendiğim bilgiye dayanarak hamilelikte olan bir şey miş çok şükür şuan bende bişi kalmadı benimkide sizinki gibiydi muhtemelen hiç bişi yokken çıkmıştı agrı vardı sadece ılık suda oturdum duşta çok kalıp ılık su ile yıkadım çok iyi geldi rahatlattı beni dr gitmedim 3 gün içinde kendiliğinden geçti sizde deneyin sıcak suyu isterseniz iyi geliyor rahatlatıyor
mmiraclee Yarın doktora görünüp sizin tavsiyelerinizi de deneyeceğim hayat kalitem düştü resmen yaa öksüremiyorum bile🥺