Seda161616 Arkadaşlar merhaba yaklaşık 5 haftalık hamileyim beta değeri artışım yaklaşık 3 katı gibi ikiz mi diye düşünmeye başladım sizin nasıldı
baby3_ Seda161616 beta değerinin ikiz gebelikle alakası yok canım. Hormonlarla alakalı. Ve 2.3. Kan değeri değil ilk kan değerinin normalden çok yüksek olması lazım. Mesela 4. Haftada çok olması gibi. İkiz gebelik yaşadım doktorum anlatmıştı
Sinem0135 Seda161616 kuzum benim de değerim bu şekilde arttı şuan tek kese görünüyor . Ama gebelik ilerleyince başka keseler çıkar mı bilmem 😀
Sinem0135 Ebruaydinn 25 Aralıkta - 166 26 Aralıkta - 294 28 aralıkta - 1093 oldu beta değerlerim benim de