Kızlar merhaba Gebze merkez prime a gidip doğum yapan var mı özellikle Aslıhan hanımda normal doğum yapan var mı acaba yorumlarda hep sezeryan yapanları okudum normal olsun istiyorum ama sezeryan yanlısı bir doktor mu acaba giden varsa yazsın lütfen.