İyi akşamlar son adet tarihime göre 7 haftalık hamileyim geçen hafta ayın 24 de kan verdim Beta hcg 4137 çıktı çok sevindim değerim çok yüksekti diğe iki gün sonra tekrar vermeyi düşündüm ama yılbaşı olduğu için çalışmıyorlardı yurt dışında yaşıyorum bu arada neyse bu gün tekrar gittim kan verdim 14 349 çıktk sizce normal mi betanın 2000 sonra iki kat artmadığını söyledi arkadaşım doktor randevumada daha bir hafta var size sormak istedim benim gibi olanlar varmı