Kizlar 10 gün oldu sezeryan olalı bugün dikişler aldırmaya gittim biraz enfeksiyon var dedi doktor yaran açılacak gibi dedi eski dikişleri aldi ama 3 4 tane yeni dikiş attı ve gerçekten çok acıyor artk bir an önce iyilessin istyorum bebeğimi kucağıma alamıyorum göbeğim olduğu için tam gobegimin altında kalıyor sürekli terleme söz konusu lütfen bir akıl verin bu şekilde ne yapicam blmiorm