sonnenschein İkizlere hamiş gebeler kaç kilo aldınız şimdiye kadar? 19.haftamızdayız 5 kilo almışım biraz moralim bozuldu ama doktor bir şey demedi kötü anlamda
Sinem0135 sonnenschein kuzum kiloyu takma doğuma kadar 10 kilo alan insanlar da var sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Bebekdelisi sonnenschein 30 H Doğu yaptım 8 kg almıştım bebeklerım 32 uyumlu dogdular kuvezdeler doğumdan berı esı halımdeyım 😛 aslında avantaj
sonnenschein Sinem0135 amin kuzum 10 kiloya kadar alsam şükrederim heralde ama böyle giderse çok alırım gibi geliyor neyse sağlıklı olalım bende bebeklerde gerisi hallolur inş🌸
sonnenschein Sevvl evet öyle olacak gibi gözüküyor canım sağlıklı oluşumlarda olalım da ne yapalım artık, senin nasıl gidiyor
sonnenschein Sevvl hayırla inş canım🙏🏻 Doğum kaçıncı haftada planlanıyor? Bir de detaylı kaçıncı haftada yaptırdın benim doktorum bugün 22.de yaptırabilirsin dedi
Bebekdelisi sonnenschein ıkızlerde 15 kılo altı istemezler canım benım dr diyetisyenle ilerletti ve benı cok kılo almam ıcın zorladı olmadı ama bebekler aldı ben 8 aldım doğumdan çıktım hıc bırseyım yoktu hemen indim oncekınde 6 kg tek doğumdu ondada hemne indim fazla almadım ilk doğumda 4 kg almıstım
Sevvl sonnenschein yanı normalde 37 ama benim sancım vurdu geçen hafta ciğer geliştirici oldum ara ara yine oluyor kızlarım ne kadar dayanabilirse teyzesi🙏
sonnenschein Sevvl inş kalabildikleri kadar kalırlar kuzum bütün bebekler sağlıkla güzel kiloda doğsunlar 🙏🏻🌸
sonnenschein Bebekdelisi bana doktor kilo iLe ilgili bir şey demedi diyetisyenle devam etmek aslında çok güzel olur belki ben de öyle yapmalıyım canım
Bebekdelisi sonnenschein canım ben ıkıncıde sekerden dıyetısyene gittim ıkızlerde ¾ numara doktorum onerdı gelısım açısından dedı aslında cok iyi oldu hem enerjım bitmedi hem hep toktum abur cubur hıc yemedım