Dlkzz Zehrabbp canım doktorun bebeğin sağlığı kilosu iyi diyorsa kendi kilo alıp almamana takılma bence. çünkü aldığın kiloların bebeğe bir faydası yok bize artı olarak yükü var.
Zehrabbp Meros51 en son 21 haftalıkken gitmiştim doktora çok iyi demişti ama 4 haftada nir kilo bile almadım onun için sıkıntıya girdim
Dlkzz Zehrabbp Daha iyi bence bende de göbek yok gören herkes hamile degil miydin bebek nerde diyerek sacma sapan şeyler söylüyorlar. Bende diyorum ki demek ki ic karnım geniş canım😂illa bir yorum yapacaklar. Korkma canım herkesin bünyesi bir değil.