Zmlov3 Mrb arkadaşlar özel defne Hastanesi’nde İlknur sevinçliye giden varmı iki defadır gidiyorum da kararsızım biraz gidenler onerirmi diğer gebeliklerimde İlkay hanıma gittim ama baya çok yoğun diye şuan gidemiyorum.
Mavi11 Zmlov3 defne de hülya artuc a gidiyordum cok memnun kaldım doğumumu yaptım gene hamile olursam gene giderim başka ile taşındık ama olsun. Burcu ebemiz var oda harikaydı cok iyiler
Gzdeee11 Zmlov3 ben ilk doğumumu Raziye hanımda yapmıştım çok ta memnundum şu an bitlisteyim ikinci doğumumu da Raziye hanımda yapmayı düşünüyorum haftaya pazartesi gidicem kontrole
Zmlov3 Onuda araştırdım cnm ama işte ilk defa gidince insan en iyi doktora gitmek istiyor güven açısından peki doğum ücreti ne orda daha sormadım doğuma kadar tek bi doktora gitmek istiyorumda bakalım kismet
Zmlov3 Bahsettigin doktor heralde ücret daha fazla alıyor dimi cnm doğum ucretleri nekadar acaba doktora goremi değişiyor fiyatlar ilgi alaka nasıldı dogumda ve sonrasinda devleti pek kimse tavsiye etmiyor çünkü kaba davraniyorlar