Beyybiii 39+6 dayım sancım yok ama akıntım var bi kaç gündür kremsi yapıda doğum belirtisimidir yoksa illa nişanın kanama şeklindemi gelmesi gerekiyor
Aleynaerayy22 Beyybiii bende 38+5 bu gece akıntım sıvı akiskan bildiğin kremsi oluyor doğum belirtisi olabilir yaklaştıkça çoğalıyormuş sanırım
Halimbey Beyybiii herkeste kanlı olmuyor benim kanlı gelmişti ama normal gelenler de oluyormuş sümüksü şeffaf şeklinde