Gittiğim özel hastane doğum fiyatı çok artmış bende o hastaneyi düşünüyorum bir kez muayeneye gittim hastane çok güzel doktor ilgisizdi bebeğin hareketini göstermedi baktı iyi dedi o kadar ama doğum nasıl bilmiyorum sizin gibi ben de çok kararsızım eş de almıyorlar içeri ama özele de insan o kadar vermek istemiyorum napıcaz bilmiyorum 🤷🏼♀️