zek53 Kızlar 20 haftalık gebeyim doktor kalbinde parlaklık olduğunu söyledi fakat tek bir bulgu olduğu için önemsiz olabilir olduğunu da ekledi sizde de bu durumu yaşayan var mı ?
Mervegnccmz Yaşadım doğru demiş araştırıp kafanı karıştırma biz karıştırdık çünkü aklımızı boşa stresmiş. Tek başına değerlendirilmez ve Tr’de çok fazla görülüyormuş kendiliğinden geçiyor. Kalp kasında kalsiyum birikmesi yani o parlaklık. Kafana takma 👍🏻
zek53 İnanın bizde o haldeyiz umarım eko çekildikten sonra bende boşuna stres yapmışım diye sevinirim umarım geçici birşeydir🤲🏻 size kaçıncı haftada parlama görülüyor denildi