Kızlar bebişlerinize hastane çıkışı olarak ne aldınız özellikle erkek bebiş anneleri ? Ben isimli süslü şeyleri çok sevmiyorum, bi kaç tane 5 Li takım aldım hiç 10lu almadım illa 10 lu almak gerekiyor mu ? Birde ilk doğduğunda giydirilmesi için lacivert bi takım aldım çok mu koyu olur acaba :)