defneveannesii_ Kızlar selam 🥰 6+5 haftalığız, çiğdem yemeyi çok seviyorum. Sağolsun eşim almış ama gebelikte yenilmesinde bir sakınca var mı sizce? Tuzsuz yiyorum ben zaten çiğdemi. 🥰
defneveannesii_ MerveSoner45 Manisa benim de memleket gibi oldu ya 😁 Doktorum Manisa şehir hastanesinde 🙈
MugeGuness defneveannesii_ yoo aksine folik asit ve magnezyum kaynağı olduğu için gebelikte iyiymiş bile yemek. Ayrıca lifli bir besin olduğu için kabızlığa da iyi geliyormuş. Malum biz gebelerin problemlerinden biri kabızlık 🤦♀️ sadece çok kalorili olduğu için günlük 1 avucu geçmicek şekilde tüketmek gerekiyormuş 😊
defneveannesii_ MerveSoner45 Mustafa bey de çok iyi ben de çok memnunum🥰 Gebelik öncesi de planlamak için kontrol için ona gidiyordum hala devam ediyorum çok memnunum çok kibar, ilgili bir hekim 🙏🏻
Tgcccc defneveannesii_ yiyoruum çekirdeğiii hemde tuzluu🫠🫠 tek sıkıntısı sivilce yapmasııı 🫠 1 günde sivilce mi olur yahu!! Çekirdekten çok bütün hamişler için kabak çekirdeği öneriyorum ben❣️❣️
defneveannesii_ Tgcccc Eveet🫠 Tuzlu ben gebelikten önce yiyordum şimdi tuzsuz yiyorum ama inanır mısın yine sivilcelerim çıktı🙈 Belki hormonlardandır bilemem de🥰 Kabak çekirdeği kesinlikle çok faydalı🤍