Mavi11 insan neden sallasın yahu beslenmeyen bir bebeğim vardı haftasına göre paso geriden gelen bir evlattı dolayısıyla benm almamdan ziyade Dr bebeğim için endişelenmiş ilk bebeğimdede bir kayıp yaşadığım için evham yapmamamam için tepkisini öyle göstermiş son derece zarif ve ince düşünceli bir o kadarda alakalı bi Dr um var ne ben ne başka bir anne haketmiyor şu yorumları hele ki onca yıl dirsek çürütüp o makama gelen bir Dr asla