Arkadaşlar bu ay ovulasyon takibi yaptım doktor kontrolünde bir sıkıntı çikmadı çok ümitli konustu doktorum. Regl günümde adet oldum çok aşırı kanamam oldu durmadı hiç ped dolusu ciğer gibi parçalar döktüm neden olmuş olabilir aranızda böyle birşey yaşayan varmı. Kist vs herhangi bir sıkıntım yok. Erken dönem düşük olabilir mi acaba