Htc_Skru Hanımlar hayirli aksamlar 22+4 günlük hamileyim , ilk gebeligim .. Halâ hissedemedim kuzumu gec mi veya normal mi bisey olmasından korkuyorum.
Glcdmrdmr Htc_Skru Sizi çok iyi anlıyorum bende çok endişe ettim 22. Haftada hissetim yavaş yavaş 24'e kadar normalmiş hissetmemek
gulsm77 Htc_Skru 20+3 ben de hissedemiyorum herkes soruyor yok diyorum korkmaya başlamıştım sizin gibi yarın randevumuz var bian önce gidip görmek istiyorum iyi mi bebeğim diye Merak içerisindeyim 😟
Ruzgarr Htc_Skru tatlım ben 16.haftamda başladım hissetmeye.suan 19.haftamdayim durmuyor beyefendi tekmelerini cok net hissediyorum ama benim ikinci gebeligim.ilk gebelikte gec hissediliyormus.canını skma hic nasılsa hissedeceksin 😊
Prenseskuzum Htc_Skru bnde o haftalarda hisetmedim. 24 haftadan sonra çok net hisediliyor cnm 😊 panik yapma ❤
Melomeltem Htc_Skru bence normal çünkü benim dördüncü çocuğum olacak ve ben 20 sen sonra az az hissettim suanda 27 haftaligiz yine çok hareketli değil herkesin bir olmuyor bence
emine35 Htc_Skru ben bende bu sebeple Dr a gitmistim kimi gebeler 28. Haftada bile hissedemiyomus çok normal olduğunu söyledi biraz erken sizin iki haftaya çok daha net hissedersiniz insalah içinizi ferah tutun .