merhaba ben 2019 yılında prenses dogum ile normal doğum yaptim önemli olan benim hic sansim acilmam yoktu sabah 9 da suni sanci aldim aksam 6 da ancak 4 cm acilmam oldu 4 cm acilma olmadan igne yapmiyoar igneye gelince sinek isirigi gibi bir acisi oldu hic acimadi desem yeri dogumdan sonra bel agrisi yapmadi bende cikinca ebem direk sade nescafe icirdi bana aslinda bebegin ciktigi esnayi felan hissediyorsunuz ama sadece aci yok his var tabi herkeste ayni olmayabilir ama benim busekilde du ikinciyi hamileyim planli sezaryan istiyorjm benim catim vardi ve bebegin oksijensiz kaldi 10 gun baska ilde hastanede kaldi ayni duygulari yasarim diye istiyorum yoksa prenses doğum güzel gecti