hvvgngr-32 Selam kızlar bu normal diye düşünüyorum aslında regl tarihinide haftaya eklendiği için fakat kese mm ile ilgili bilgim yok. Kaç mm normal kabul ediliyor. Karından bakıldı kalp atışı şuan yok sadece kese var 4+2 haftalık.
HMBD hvvgngr-32 Aynıyız canım benimde öyle oldu bugun cuma tekrarbakılıcak büyüme var mı diye geç döllenmedir diye umut ediyoruz🌹
hvvgngr-32 @HMBD anladım canım. İnşallah güzel haberler alırız. peki kese mm ne dedi sana. Ben internette baktım 25 mm büyük olmamamsı lazım diyor. Yani normal kese mm kaç olmalı biliyo musn