Hamile_Teacher Hiç bilmiyorum ki ben ilk gebeliğim yazmışım ama gebe değilim henüz yani belirtilerim var ama ben her ay bu ağrıları yaşamıyordum çatlama ağrısı olacağını düşünmüyorum geçen ay kimyasal da farklı ağrılarım vardı bir de bu ay inşAllah bu ay güzel haberler alırız sağlıkla bebişlerimizin 🤲🏻❤️