Elisam22 Allahkahretmesin1 bende kizima ikinci isim düşünüyordum ama herkes erkege koyuor genel sanrm ya çünkü kizim mirac kandilinde dogablr die dusundm bn
Dyggg Allahkahretmesin1 çok akıllı ama bi o kadar yaramaz şuan 13 yaşında ama hiç mi bişe eksilmez hep deriz ismi ağır geliyor bu çocuğa diye gerçekten ismin etkisi çok büyük rabbim sağlıklı hayırlı evlatlardan eylesin hepimizinkini gerisi önemli değil herşey unutulur gider 🙏🏻❤️
Rumeyysaaanur Allahkahretmesin1 kuzenimin oğlu var miraç diye bir fırlama anlatamam ama bir o kadar da kibar 4 yaşında odaya girerken kapıyı çalarak giriyor bir şey isterken rica ediyor
Sinemce__ Allahkahretmesin1 yeğenimin ismi Miraç Alp çok akıllı kibar duygusal bi çocuk yaramaz biraz da😁😊
Allahkahretmesin1 Sinemce__ genel olarak akıllı kibar ama yaramaz oluyorlar sanırım Allah analı babalı büyütsün 😊
Betullllmirac41 Benim de oğlumun adı miraç taha gerçekten akıllı zeki uysal duygusal oluyorlar yaramazlık dersen benim oğlumun maşallahı var 😇 tabi arada haylazlıklar oluyor 🤭 şuan 7 buçuk yaşında beni hiç zorlamadı 🥰
Muhammedinannesi2424 Benim ortanca oğlum Miraç cok akilli uysal duygusal ve nazlı 😀😀ben çok seviyorum ismini
Eda_okur0110 Allahkahretmesin1 çok şükür evet ama ayy bu çocuk ne kadar uslu dediklerinde çocuk delirmeye başlıyo çıldırtıyo beni 🤣 hep yaramaz diyorum herkese 🤣🤣
miracefemom7 Bizim de adımız Miraç efe nasip olrsa doğmamıza 10 15 gün kaldı bakıp gorcez ama ben çok içime sinerek ismine karar verdim 🧿🤍