Gamze1608 mesai dışı demek, saat 5 te gidiyo ya doktorlar o saatten sonra kimseye bskmiyolar demek ki o zaman poliklinkte de nöbetçi doktor gibi bişi oluyo bende hiç gitmedim bilmiyorum büyük ihtimalle dediğim gibi ama ücret konusunda bişi diyemem belki kayıt ücreti gibi bişi aliyolardir bilemicem orasını kuzum gittiğinde yönlendirurler zaten ne yapman gerektiğini