Vuslaaatt Gebeliğimde tansiyon problemi hiç yaşamadım Doğum yapalı 1 hafta oldu tansiyon çıktı doktorum alfamed verdi ilaç iyi gelir düzelir demi annneler 😢
PoyrazRuzgar Vuslaaatt benimde aynı problemim var doğumdan sonra 4 gün başladı bugün ilaç başladık bizde.Nasil oldun doktorun ne dedi neden oluyormuş paylaşırsan sevinirim