Merhaba arkadaşlar 35 haftalık gebeyim doktorum suyumun sınırda olduğunu ve gelişiminin 2 hafta geriden geldiğini söyledi suyunda biraz daha azalma olursa bebeği doğurtcağımızı söyledi başına böyle gelen bir durum var mı
Ve bana 4 tane iğne verdi bebeğin akciğerleri gelişmesi işin başına böyle bir durum gelen varmı